Vi gir support etter følgende prioritet:
Live support via vårt fjernhjelp system. Kom i kontakt med oss umiddelbart, og vi skal sette support avtale til deg via Internet fjernhjelp.
Support pr. e-post. Din henvendelse blir lagt inn i vårt oppfølgingssystem med påminnelse og deadline. Du vil få svar på denne i løpet av neste arbeidsdag.
Sypport via telefon. Dette alternativet krever at du er kunde med oss eller pris etter avtale.
Vi kan svare på telefon betjent mellom klokken 09:00 og 16:00 alle hverdager.
I en travel hverdag, kan det være vanskelig å nå oss på telefonen. Vi anbefaler deg å benytte vår supportmail. Sender du en e-post via vårt supportskjema, garanterer vi deg svar senest innen en arbeidsdag.

Vi kan tilby fjernhjelp dersom du bor langt unna eller det på annen måte er mer hensiktmessig enn at vi kommer til deg eller at du kommer til oss. En forutsetning er at du har internettforbindelse.
Dette fungerer på den måten at du laster ned et lite program som muligjør en kobling mellom din PC og den aktuelle tekniker sin PC.
Ring oss på telefonfor å gjøre en avtale.
1.Hvordan du laster denne ned.
Trykk på "Last ned" nedenfor...
Last ned for Windows Last ned for MAC
2.Trykk kjør.
3.Trykk kjør.
4.Oppgi ID og Password over telefon til Data-mannen.